Τετάρτη, 11 Φεβρουαρίου 2009

σε θελωωωωω

εχετε νιωσει ποτε πως ενας ανθρωπος σας κανει να νιωθετε τετοια πληροτητα οπου δεν χρειαζεστε τιποτα και κανεναν αλλον??
εγω αυτο το νιωθω πολυ εντονα.. δεν εχω νιωσει κατι ποιο δυνατο και σιγουρο.. μεσα σε τοσο λιγο καιρο εχω αισθανθει τοσο πολλα που καποιος χρειαζεται χρονια να ζησει.. οσο περναει ο καιρος δενουμε παρα πολυ και δεν μπορουμε να ειμαστε χωρια.. τωρα ναι ειμαι σιγουρη πως δεν θελω να τον χασω.. ειμαι πολυ τυχερη που το ζω τοσο εντονα με τοσες συγκινισεις και με τοσο δυνατα συναισθηματα.. εχω σκεφτει πολλες φορες πως αυτα τα λεω επιδη ειναι η αρχη αλλα βλεπω πως αυτος οχι και αυτο με κανει να ειμαι ακομα ποιο σιγουρη.. λεμε πως θα ειμαστε για παντα μαζι.. κατι πολυ παιδιαριστικο αλλα ετσι ειναι.. ειμαστε σιγουροι πως εχουμε βρει το αλλο μας μισο..
καρμα παιδια.. καρμα τι περιμενατε.. μωρακι μου ειμαστε γεννημενοι ο ενας για τον αλλον.. ΤΕΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: