Κυριακή, 4 Ιανουαρίου 2009

για εσενα αγαπη μου.. εχεις δικιο.. συγνωμη

Συγνωμη ρε αγαπη μου. Εχεις δικιο.. ημουν απαραδεκτη το παραδεχομαι. Ομως θελω να με πιστεψεις.. μονο αυτο σου ζηταω.. εσυ εισαι η μονη προτεραιοτητα μου πλεον, μην αμφιβαλλεις γι 'αυτο.. με σκοτωνει. Σημαινεις πολλα για εμενα.. εισαι πανω απο ολους.. τι να τους κανω τους υπολοιπους οταν εισαι μαζι μου.. μονο τοτε νιωθω την πληροτητα που ζηταω.. μονο οταν ειμαι μαζι σου. Αυτο δεν μπορεις να μου το στερησεις.. Θελω μονο να ξερεις ποσο σημαντικος εισαι για εμενα.. μοναδικη μου αγαπη εισαι η μονη μου προτεραιοτητα με διαφορα.. Οταν εχεις αμφιβολλιες πραγματικα δεν αντεχω.. με πληγωνει οσο τιποτα αλλο. Το χειροτερο ειναι πως εχεις δικιο.. φταιω και σου ζηταω πραγματικα συγνωμη που σε παραμελω.. Ξερω πως στεναχωρεθηκες και αυτο ειναι που με σκοτωνει.. μονο οταν εισαι εσυ καλα ειμαι και εγω αυτο το ξερεις.. Αυτη ειναι η αληθεια φως μου.. αυτα νιωθω και λυπαμαι που αμφιβαλλεις για το τι σημαινεις για εμενα.. να ξερεις πως σε θελω πολυ αγαπουλα μου..