Σάββατο, 6 Δεκεμβρίου 2008

quelle catastrophe..!

εχετε νιωσει ποτε παρα παρα παρα πολυ μπερδεμενοι... εγω ειμαι πραγματικα μπερδεμενη την προκυμενη στιγμη...........

ενα χαος επικρατει μεσα μου, προσπαθω βεβαια να βγαλω μια ακρη αλλα αυτο ειναι ΑΔΥΝΑΤΟ.... εχουν συμβει και πολλα πραγματα τα οποια με εχουν προβληματισει... νιωθω πολυ εντονα συναισθηματα.. θυμο, αγωνια, λυπη, κουραση, αγαπη, ερωτα και ολα αυτα σε σχεση με ενα συγκεκριμενο ατομο (ποιον αραγε?), το πως καταφερνω να τα νιωθω ολα τα ακυρα μαζι δεν ξερω.. μονο εγω τα κανω αυτα... καποια στιγμη πρεπει να οργανωσω τα δεδομενα στο μυαλο μου, το προβλημα ομως ειναι πως δεν μπορω να το ελεγξω... τι να κανω δεν ξερω... εχω απελπιστει (με βλεπω να στελνω γραμματα σε αποτυχημενα περιοδικα για συμβουλες... πλακιζω καλε).. δεν ξερω τι να κανω... ΒΑΡΕΘΗΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: