Δευτέρα, 15 Δεκεμβρίου 2008

helppppppp

παιδια αυτα μονο σε εμενα συμβαινουν.. μιλουσα τοσο καιρο για εναν ανθρωπο που με εχει πληγωσει πολυ αλλα παραμενει ο ερωτας μου ο μεγαλος.. εχθες μου μιλησε και μου ζητησε συγνωμη για οτι εχει κανει.. μου ειπε πως ηταν πραγματικα ερωτευμενος μαζι μου και ακομα του αρεσω.. μεταξυ μας δεν βλεπω να αναθερμενονται οι σχεσεις.. εγω τωρα τι κανω?? τον πιστευω δεν τον πιστευω(γιατι μου τα λεει καπως παραξενα).. το θεμα ειναι πως μπλεκεται και ενα αλλο προσωπο, απο την αρχη μπλεκοταν και μαλιστα ειναι ο λογος που τα τραβαω ολα αυτα...... κατεληξα πως γυρω μου υπαρχει πολυ ψεμα και δεν με βοηθαει να ηρεμησω.. δηλαδη ζηταω πολλα? λιγη ηρεμια ζηταω..

λοιπον εγω ειπα στον καλο μου πως με πληγωσε η ανισθησια του και αυτος μου ειπε πως μονο αυτος ξερει ποσο στεναχωρεθηκε και τα εβαλε και με τον εαυτο του..(παπαριες αλλα δεν μιλαω για να μην τσακωθω).. και μου ειπε κιολας ρωτα και το προσωπο (που λεγαμε) να σου πει ποσες φορες ρωτουσα για εσενα.. ελα μου που εγω το ειχα ρωτησει το προσωπο και μου ειχε πει οτι δεν με ειχε αναφερει καν.. οι συγκυριες με κανουν να πιστεψω τον καλο μου (πρωην πλεον) αλλα παλι ψεματα.. παντου ψεματα.. καποιος να ερθει και να μου πει κοιτα κοπελια τα πραγματα ειναι ετσι και ετσι τελος.. μονο αυτο θελω.. την αληθεια το αξιζω ρε σεις στην τελικη το αξιζω
...

3 σχόλια:

dreamer-angel είπε...

Τι να σου πω βρε κοπελιά;;;
Μήπως στην υγειά του επόμενου που θα έχει αισθήματα;;;;
Κάπως έτσι το βλέπω εγώ αλλά μη ξεχνιόμαστε...
...είμαι και ειδική περίπτωση!!!

starclub είπε...

Η αλήθεια είναι ότι συμφωνώ με την dreamer-angel...
Απ'ό,τι κατάλαβα έχεις χάσει την εμπιστοσύνη σου και νομίζω πως αν είσαστε ξανά μαζί θα σου κάνει περισσότερο κακό παρά καλό για τον εξής λόγο:δεν θα μπορέσεις να χάρεις τον έρωτά σου με αυτόν τον άνθρωπο επειδή θα φοβάσαι ότι θα σε αφήσει ξανά!
Η τελική απόφαση,βέβαια,είναι δική σου και εύχομαι ό,τι και αν αποφασίσεις να σε κάνει πολύ πολύ ευτυχισμένη! :)

Πασχαλίνα είπε...

Μην δίνεις σημασία..

Κι η αλήθεια είναι πως εαν πλέον δεν νιώθεις σίγουρη για τον άλλον μην δίνεις σημασία και φυσικά ούτε κι ανοιχτά ενδεχόμενα ια επικείμενη σχέση.....

Πάνω απ'όλα την ψυχική σου ηρεμία..