Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου 2008

αχ και βαχ


σκεφτομαι και κατεληξα στο συμπερασμα πως τελικα ολα οδηγουν σε αυτον.. κακο.. πολυ κακο.. παρα πολυ κακο(εχει και συνεχεια αλλα βαριεμαι να γραφω).. νομιζα πως θα τον ξεπερνουσα ετσι απλα αλλα ειναι ΠΟΛΥ δυσκολοτερο απο οσο νομιζα.. εχω φτασει σε σημειο να ακουω ολη μα ολη την ημερα τραγουδια ρομαντικα, με κιθαριτσα, εναν γλυκοφωνο τραγουδιστη και ελεηνα καψουρικους στιχους (τα ιδια ακουει και αυτος εχουμε κατι κοινο).. δεν αναγνωριζω τον εαυτο μου κυκλοφορω χωρις να ξερω τι γινεται γυρω μου και χωρις να με ενδιαφερει... το μονο που σκεφτομαι ειναι αυτος, το κακο ομως ειναι πως δεν σκεφτομαι τον τροπο που μου φερθηκε αλλα αυτα που μου ελεγε και με εκαναν να νιωθω κατι παραπανω απο ευτιχισμενη (ακομα σχηματιζεται αυτο το χαζο χαμογελο στο προσωπο μου οταν τον σκεφτομαι).. με τον τροπο που φερθηκε θα επρεπε αυτη τη στιγμη να τον μισω αλλα δεν μπορω.. δεν μπορω να κανω κατι τετοιο.. δεν μπορω να μισησω και να κανω ενα τερας τον ανθρωπο που εχω ερωτευθει οσο κανεναν... συνεχιζω να ειμαι ερωτευμενη μαζι του και αυτο με κανει εξαλη.. θυμωνω με τον ιδιο μου τον ευατο.. πως ενα τοσο δυναμικο και επιβλητικο ατομο να μην μπορει να ελεγξει τα συναισθηματα του?? σημερα καποια χρονικη στιγμη τον εβγαλα απο το μυαλο μου και το θεωρησα μεγαλο βημα αλλα τελικα η μορφη του επεστρεψε στις θολες μου σκεψεις (πραγμα πολυ κακο για οσους δεν καταλαβαν) δεν ξερω πια τι να κανω εχω απελπιστει.... αλλα συνεχιζω να χαμογελαω και να λεω ειμαι ΚΑΛΑ(αν και δεν ισχυει απολυτα)

3 σχόλια:

Ag'o είπε...

κουκλιτσα μου...να ξέρεις,δεν πρέπει να θυμώνεις με τον εαυτό σου για όσα νιώθεις,πιστεύω είναι μεγάλο λάθος!κράτα όλες τις όμορφες αναμνήσεις που σου άφησαν τα συναισθήματά σου για αυτόν,μην κρατάς την εικονα του,αν σε μαυρίζει!να χαίρεσαι για όσα σε έκανε να νιώσεις κι όχι επειδή ήσουν μαζί του,αν σε πλήγωσε...ομορφιά μου,ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό..κι έτσι πρέπει..μην αφήνεις τη μορφή του να κάνει κουμάντο στη ζωή σου!αν νιώθεις τόσο ερωτευμένη,αυτό σημαίνει ότι είτε έχει κάποια καλά στοιχεία σημαντικά για σένα,είτε κλείνεις τα μάτια στην αλήθεια,σκέψου το αυτό...με το να θυμώνεις,δεν αλλάζει κάτι..βάλε τα γεγονότα κάτω,και ζύγιασε τα,σε σχέση με τα συναισθήματά σου...εσύ μέσα σου ξέρεις τι θες και τι πρέπει να κάνεις...και τι αξίζει να κάνεις...(μετά από όλο το κατεβατό,το οποίο ελπίζω να βγάζει νόημα,σου στέλνω δύναμη και φιλάκια)

skouliki είπε...

η ζωη σε μαθαίνει να ζεις ξανα μεσα απο τα χαλασματα και εκει που νομιζεις οτι χαθηκες εκει ξανα βιωνεις την αληθινη ανασταση του ερωτα

starclub είπε...

Καλημέρα κουκλίτσα... :)
Το ότι τελείωσε μια σχέση δεν σημαίνει ότι πρέπει να μισήσεις τον άνθρωπο με τον οποίο έζησες κάποια πράγματα...
Εγώ νομίζω πως είναι καλύτερα να κρατήσεις τις καλές σας στιγμές και να συνεχίσεις τη ζωή σου...
Η ζωή είναι μικρή και επειδή δεν ξέρει κανένας μας πότε τελειώνει πρέπει να γευόμαστε την κάθε μέρα...
Μην αφήνεις τον χρόνο να περνάει ανεκμετάλλευτος...
Κράτα τις στιγμές σας και σκέψου ότι στο κάτω-κάτω εκείνος έχασε....όχι εσύ! :)
Φιλάκια πολλά