Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2008

ποσο χαλια μπορω να νιωθω? δεν μπορω να σου κρατησω κακια που δεν εισαι πια ερωτευμενος, που ολα τελειωσαν μεσα σε μια ωρα, που πια δεν ενδιαφερεσαι για εμενα.. δικαιουμαι ομως μια συγγνωμη.. μια πραγματικη συγγνωμη απο καρδιας....... με πληγωνει περισσοτερο που δεν ενδιαφερθηκες να μου εξηγησεις, δεν ρωτησες καν πως ειμαι... αν στεναχωρεθηκα η οχι, συνεχισες ομως αφηνοντας θυματα πισω σου.... εγω δεν μπορω να παψω να σε αγαπαω και να σε σκεφτομαι.. σε αντιθεση με τα δικα σου συναισθηματα τα δικα μου δεν αλλαζουν τοσο απλα.. δεν μου αφησες ουτε περιθωρια να σου μιλησω.. γιατι να τελειωσει ετσι?? γιατι??????? το αξιζω αυτο???? λυπαμαι, λυπαμαι που τελειωσε ετσι και τελικα λυπαμαι που δεν σου εκανα.. ευχομαι να μπορουσες να διαβασεις αυτα που γραφω, ειναι ο μονος τροπος να καταλαβεις τι εκανες... που και ετσι δεν νομιζω να καταλαβεις πολλα δεν χαμπαριαζεις και πολυ εσυ αλλα λεμε τωρα.... εγω δεν μπορω να σε μισησω αλλα να ξερεις πως με πικρανες πολυ... οχι τοσο τα αισθηματα σου αλλα η συμπεριφορα σου... κριμα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: