Σάββατο, 6 Δεκεμβρίου 2008

πολυ δυσκολες οι ανθρωπινες σχεσεις.. παρα πολυ δυσκολες

σημερα εβρεχε......... εδω και καποιο καιρο (μετα την χοντρη απογοητευση που εφαγα απο το μιασμα της κοινωνιας) εχω τα υπαρξιακα μου και θελω να επιβεβαιωνομαι.. δεν μπορω λοιπον να νιωθω καλα οταν οι κολλητες μου, οχι η παρεα ευρυτερα αλλα οι κολλητες μου, αδιαφορουν δεν με λογαριαζουν, δεν με σκεφτονται... πηγαν σε μια εκδηλωση στο shisha και εγω ημουν ο μαλακας που το κρατησαν κρυφο.. βρειτε μου καραβι να φυγω, μπαλκονι να πεσω, πετρα να κρυφτω δηλαδη.. " ρε συ δεν θελαμε να το μαθουν τα παιδια (η υπολοιπη παρεα) και ΕΤΥΧΕ να μην το μαθεις και εσυ" μα ΕΤΥΧΕ ρε παιδια?? δηλαδη ποσο γραμενη με εχουν οι κολλητες μου?? δεν ειμαι το ιδιο με τους υπολοιπους ειμαι η κολλητη τους... αφηστε ημουν πολυ θυμωμενη ευτυχως που δεν πεταξα και κανα ποτηρι σε κανα κεφαλι...τωρα εγω τι μπορω να σκεφτω??? κανενας δεν μ'αγαπαει εμενα? ο ερωτας μου ο αγιατρευτος μου φερθηκε οπως μου φερθηκε... οι κολλητες μου εκαναν οτι εκαναν.. τι μπορω να πιστεψω?????

1 σχόλιο:

starclub είπε...

Δυστυχώς έχω βρεθεί στην ίδια θέση με σένα πριν μερικά χρόνια...Ξέρεις τι συμπέρασμα έβγαλα; Διαπίστωσα ότι ο καθένας κοιτάζει μόνο τον εαυτό του και το πως θα περάσει καλά! Μη χαλιέσαι για τέτοιου είδους "φίλες" γλυκειά μου!Μεταξύ μας,κάνε για λίγο καιρό ότι τις γράφεις και ότι βγάνεις με άλλα παιδιά και θα δεις πως θα τις "τσούξει"! ;)