Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2008


εχετε νιωσει ποτε ετσι??? εγω ναι και μαλιστα αυτη η φραση με εχει στιγματισει κατα πολυ.. αχ βαχ!! τι τραβαμε κι εμεις οι ερωτευμενες.. μπορουσα να τον δω και να τον νιωσω πριν ακομα τον γνωρισω.. ηθελα μονο να του μιλαω, αυτο μου αρκουσε!! ενιωθα πολυ ευτυχισμενη οταν μιλουσαμε.. περνουσαμε τοσο καλα.. οσπου μια παρασκευη ολα γκρεμιστηκαν και εγω πληγωθηκα με τον χειροτερο τροπο. γιατι να ειναι τοσο αδικη η ζωη και ο ερωτας να ποναει τοσο??? ελεοςςςς εκει που ολα εδιχναν να φτιαχνουν ο κυριος εκανε ενα φου και τα εριξε ολα κατω.. οτι μου ελεγε οτι μου εγραφε οτι ενιωθε ψεματα.. γιατι τοσες ανακριβιες?? λυπαμαι που δεν ημουν αυτο που εψαχνες και περισσοτερο λυπαμαι για την καταληξη των πραγματων.. τι να κανουμε ομως δεν μπορουν ολοι να ειναι ευτυχισμενοι,εδω δεν πιεζουμε κανενα.. παντως δεν μου φερθηκες σωστα εγω εδωσα τοσα πολλα χωρις να ζητησω τιποτα και εσυ δεν ειχες το θαρρος να μου πεις ουτε αντιο.. δεν ξερεις ποσο με πληγωσε που θεωρησες τον εαυτο σου ανοητο επειδη με ερωτευτηκες αν ειναι αληθεια και που μπορεσες και το μετανιωσες.. εγω δεν το μετανιωσα ουτε στιγμη! ουτε κακια σου κραταω πρεπει πλεον να πιστεψεις ποσο σ'αγαπαω.. κριμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: